tisdag 17 augusti 2010

Vardag

Tillbaka till vardagen igen, pappa J är på jobbet, jag och Lovisa hemma och har det gott!

Efter en härlig vecka i riktiga norrland hos Lovisas farmor och farfar började allvaret igen, fast så allvarligt har vi det inte =)
Idag kom Emma och Felix förbi på lunch och lite fika - alltid lika skoj! Vi var även iväg på en lgh-visning, jepp ni läste rätt, inte hus utan lgh..
Vi har kommit fram till att vi behöver ha ett boende, ett större och helst utan trappor, hittar vi inget hus så får vi helt enkelt börja se oss om på lgh-marknaden.
I alla fall - lgh idag var helt underbar!! Stora sovrum, underbar utsikt, ljus och ny och 2 fina badrum, dessutom - den har hiss! = jag gillar!
Tyvärr var inte hyran lika underbar...hrmm, dessutom så tror jag med stor säkerhet att min sambo inte delar min uppfattning om denna lgh... tufft läge! ;-)

Idag var hela familjen på läkarbesök med lillFlisan, hon var helt perfekt (men det visste vi ju redan) nu är hon hela 69 cm lång och väger 8,7 kg
Nu håller vi tummarna för att hon slipper febern den här gången!

1 kommentar:

  1. Oj Lovisa stora tjejen nu hoppas du slipper feber.
    Lovisa GRATTIS IDAG 6 MÅNADER kramar från farfars.
    Hopas ni får er en större bostad snart.
    Kramar från norrland

    SvaraRadera