tisdag 12 oktober 2010

full rulle!

Gårdagen spenderade jag och Lovisa i huset tillsammans med mormor och moster!

Jag gick lös med kofoten och skruvdragaren för att på sätt få lös den oändligt långa bröstpanel som går runt hela köket, matsalen samt hallen!

Nu ska fulfurun ryka =)

Hann faktiskt med dit en sväng idag igen för jag skulle möta upp ännu en mattläggare och få en offert. Medan jag väntade så passade jag på att slita bort alla lister som sitter både ned- och uppkant på panelen, så nästa gång jag kommer dit är det "bara" att skruva ut skruvarna som håller panelen uppe.

Vi (jag och Lovisa) hann även med en prommis idag i stormen med Emma och Felix. Skönt med friska vindar måste jag säga, jag har ju alltid gillat hösten =)

Imorgon ska vi till bvc för en besiktning av lillFlisan! Tror säkert allt är fint, för hon äter, sover och mår så fint så!

1 kommentar:

  1. Ja död åt furun!!!!
    Hoppas det inte dröjer så länge innan jag får gå lös på vårt kök heller... furuhelvete =P

    Hoppas det fortsatta fixandet går bra!

    SvaraRadera