fredag 20 januari 2012

vi skulle ju ut...

Ja, vi var på väg ut!

Jag hade städat undan allt och fixat klart Alice vagn, frågade Lovisa om hon skulle med - jaaa! (nickade ihärdigt).
Bra bra....

Tills... overallen skulle på, nej då skulle hon minsann stanna inne! Hmm, detta trodde jag inte alls på då jag vet att hon numera älskar att vara ute. Frågade igen och jo, hon ville med ut.
Provar overallen igen - Nääää!!
Suck

För att göra en lång historia med många ja och nej vartannat om så slutade det med tårar och skrik... Alice ligger ute och sover i sin vagn, Lovisa och jag är inne, dock sover hon bredvid mig i soffan - helt slut!
Inte konstigt att det var så jobbigt att behöva klä på sig =( Lillhjärtat var ju supertrött!

1 kommentar:

  1. Stackars liten inte lätt berätta att man är trött men egentligen vill gå ut:)
    Lycka till en annan gång.
    Kram på er

    SvaraRadera