tisdag 28 februari 2012

Lööv!

Har hunnit med hur mycket som helst idag tycker jag!

Vi har varit och handlat, detta kan tyckas vara en baggis - dock kan jag meddela att så inte är fallet. Med två små med mig så krävs lite planering ;-)
Dock gick det hela väldigt smidigt... förrutom att det först var tvunget att byta kundvagn (Alice ville minsann sitta nu och inte ligga i någon "bebiskorg" inte)
Väl inne i butiken så bjuder dom som vanligt på smakprover, detta är något Lovisa äääälskar.
Dom bjuder på lite lyxigare skinka och ostar mm i charken och detta har ju Lovisa sedan längesedan förstått, så börjas det så fort vi ser charken...

Men men, det gick ju som sagt ganska smidigt ändå!
Jag passade på att köpa lite extra piffig mat till middag, blir både förrätt och varmrätt idag, dessutom blir det nog hembakta punchrullar till efterrätt!
Anledningen till detta då - jo med det är ju så att jag och J har årsdag idag

Nu ska jag ta och umgås lite med Lovisa och vänta på Alice ska vakna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar