söndag 28 juni 2009

Sol och värme!



Då har man haft en väldigt varm men dock underbar helg.
Lördagen åt vi frukost tillsammans ute på vår mysiga balkong - har fått en ganska stor längtan efter vitt bröd (som det syns på bilden) och såklart färsk frukt! Det smakar ju bara så gott i sommarvärmen!

Sommarvärmen förresten, den som jag så länge välkomnat och omfamnat tacksamt, den avskyr jag nu!
Trodde aldrig för mitt liv att jag skulle tycka att den svenska värmen skulle bli för mycket - men där hade jag fel!? För just nu klarar jag inte alls av värmen särskilt bra, måste skylla på mina hormoner för annars vet jag inte vad som skulle vara fel?
Var så illa natten mot lördag att vi (jag och Johan) for ner till Birsta en sväng för att bla införskaffa en klimatanläggning till sovrummet, annars vet jag inte hur jag skulle kunna sova där?
Så nu har vi båda en ny "älskling" här hemma :-) och eftersom det är jobbdag imorrn så hoppas jag verkligen att vi båda kan sova gott!

Kvällen avslutades förresten med en supergod, hemmagjord (såklart) fruktsmoothie!
Vattenmelon
Hallon
Blåbär
och en skvätt mangokoncentrat
*mumma*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar