tisdag 15 maj 2012

Huvudbry...

Har enligt min egen diagnos en lättare bihåleinflammation..
Det gör lite ont och värst av allt - smak och luktsinnet är väck!

Att laga mat utan dessa sinnen är ju som att tippa på lotto, rätt spännande alltså, eller ja för resten av familjen alltså =)
Hoppas bara att det snart försvinner för det är som sagt pest att inte kunna smaka något!

Annars då, jo jag har fått ett jättebra jobberbjudande! Har tänkt så det knakat (eller så spränger bihålorna) och velat fram och tillbaka, för det var verkligen bra förmåner och dessutom i samma kommun som jag bor...
MEN fick ringa i kväll och tacka nej =(  Det är lite för osäkert, tyvärr, men jag hoppas att det kommer fler tåg och att jag kan få chansen igen då!

1 kommentar:

  1. Släng bort förkylningen det har ni haft nog av:)
    Skönt att mamma kan få vila lite då töserna sover.
    Må så gott

    SvaraRadera