torsdag 1 november 2012

Hemma...

Nu avslutar vi veckan med feber hos Lovisa och tappad röst hos mamma - Alice är dock helt frisk!

Ja, Lovisa var hängig igår och hade en aningens feber, men idag så drog den iväg! Trist värre, speciellt när jag igår inte hade någon som helst röst. Idag är jag bara "hes" så man hör mig iaf, nu hoppas jag verkligen att rösten är kvar tills pappa J kommer hem i alla fall - annars blir det jobbigt.

Hoppas vi är friska tills på lördag, för då kommer bror med sambo hit för att äta middag. Har köpt en enorm kalkon som är på upptining i kylen - så det ska bli gott och trevligt!

Nej, nu måste jag gå och ta hand om Alice, Lovisa sitter bara i soffan och tittar på tv medan Alice vill leka =)

1 kommentar:

  1. Oj vad synd nu då helgen kommer hoppas du kan vissla på sambon då du vill ha hjälp.
    Hoppas Lovisa snart är frisk o att Alice inte blir sjuk.
    Kram på er alla (hälsa alla )

    SvaraRadera