tisdag 27 juli 2010

Ojoj..

Har missat att jag faktiskt har en blogg...

Men, vi har ju faktiskt semester, då är det inte lika lockande att sitta vid datorn, men skriver lite snabbt nu medan lillflisan sover!

Gjorde mig på ett försök imorse att lägga Lovisa i sängen med mig när hon hade ätit och skulle somna om, det var ju så mysigt när hon var liten! Meeen den enda som tyckte det var mysigt var jag...Lovisa sparkade och fäktade med armarna så fort jag försökte mysa bredvid henne.
Hrmmfp!
Jaja, hon vred sig tillslut så att hon låg på snedden från mig med ett täcke emellan oss - då somnade hon gott. *haha* Ja, vad kan man säga - hon är som mamma, sover bäst när det är tyst, mörkt och ingen som stör ;-)

Vi sov ca 1 timme innan det var dags för frulle, gröt till Lovisa och ett par mackor till mamma.

Nu ska vi ta oss ner till staden för en klippning, det är alltså jag som ska klippa mig =) Lovisa ska få strosa runt med mormor en sväng under tiden!

Imorgon kommer farmor och farfar =) Ska bli skoj att få sällskap av dom, och om inte allt för länge så dyker även Lovisas kusiner ner. Spännande och roligt!

1 kommentar:

  1. Oj va det lät mysigt att få sova med Lovisa:)
    Jo snart kommer vi ner till er och det känns roligt att få träffas igen och få vara med på dopet och träffa allihopa.
    Kram till er alla

    SvaraRadera