fredag 9 juli 2010

Semester!!

..igen! =)

Är ju lite uppdelad semester i år för far i huset - men ledighet är ju ledighet, så vi firar att semestern är här igen.

Dagen har vart väldigt varm - som vanligt nuför tiden, jag och Lovisa tog oss en tur ner till staden för att slå samman med gammelmoster och min kusin Nattis. Vi strosade och jag gjorde ett par fynd, det enda som inte var helt bra var den enorma värme som vi inte kunde undkomma.

Middagen idag var väldigt bra - mormor fixade pizza! Så jag och lillFlisan tog oss ner till gården där vi smaskade tillsammans m gammelmorfar, moster och såklart momma! Som tur är vart det lite över (typ 1 hel familjepizza) till pappa, han jobbade ju stackarn, men som sagt fanns det kvar när han kom hem!

Dopet - det närmar sig med stora steg och jag har lite kvar att baka och en hel del att pyssla med, men det är ju bara skoj =) Ska ta och sätta mig och skriva en lista på vad som måste inhandlas. Kan dock bocka av en sak - har idag beställt smörgåstårtebottnar!

Nu - soffan med fästmannen och ev lite glass!
Det tål att upprepas - livet är gott! Eller iaf mitt liv! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar