torsdag 6 januari 2011

Historia

Ujuj, vet inte om jag ska skriva allt vi vart med om sedan förra gången, men tror jag sammanfattar lite grann iaf!

Mellan jul och nyår blev Lovisa sjuk igen, magsjukan slog till och vi fick skjuta upp resan mot norr.
När vi väl kom iväg blev pappa J magsjuk samma kväll vi kom fram, dygnet efter låg både farmor och farfar, dagen därefter jag igen!
Att vara magsjuka omlott 4 vuxna med endast 1 toalett är inget jag rekommenderar, någonsin!

Låt oss säga att denna "ledighet" inte kommit till någon nytta alls! Det är nu, nu när alla är friska som vi skulle behöva vara lediga - meeen det går ju liksom inte.

Snön vräker ner och stackars Johan gör ju inte annat än att skotta, ja, jag hjälper väl också till, men måttligt måste jag erkänna..

Så, idag mår vi alla bra och det är helg, därför har vi beslutat att idag ska vi fira! Vi ska göra god mat med efterrätt och njuta av den sista lediga dagen =)

Just det - under dessa sjuktider har Lovisan fått klart sitt eget rum och sover även där, fått 2 tänder, lärt sig krypa ordentligt, dra sig upp och delar numera ut pussar (när det passar henne)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar