torsdag 27 januari 2011

Puss!

Dagen har vart helt ok, faktiskt mer än ok - Lovisa fortsätter sova helt underbart bra på 1-års vällingen och vaknar med ett underbart charmigt humör =)

Hade idag tänkt att vi skulle besöka öppna förskolan, meen det visade sig att dom hade öppet endast förmiddag, 9 - 11,30 VA?!
Vem är vaken och igång så tidigt? Inte vi iaf, nej idag blev det frukost så sent som 9.30, sedan slöades det på för mig (Lovisa var i full gång och lekte) till mormor ringde och kollade om vi skulle hitta på något.
Sagt och gjort, blev lite utflykter och handling till middagen...

Middag ja.. Lovisa var inte helt road över att bara få vara på golvet när jag lagade mat, tillslut tog fram det tunga artilleriet - hon började helt enkelt pussa mig, på benen!

Vad kan man göra då? Bara att sätta sig ner och leka lite och berätta att hon är det bästa som hänt mig

1 kommentar:

  1. hon är ju helt underbar... tant a ps. synd att nattjobbet knäckte mig annars hade jag kommit förbi idag... kram

    SvaraRadera