tisdag 25 januari 2011

Öppna.

Idag var vi en sväng till öppna förskolan - till Lovisas förtjusning!

Finns det verkligen någon 11 månaders som är så social som henne? Hon fullkomligt älskar att få leka med andra barn. Att jag fanns med henne idag var inget hon lade märke till alls utan leksaker och framför allt de andra barnen var helt i fokus =)
Lustigt att det blivit så, jag som fruktar förskola och ska ha henne hemma så länge som möjligt, jag får en dotter som verkar vara ett äkta"dagisbarn". Men men, det är ju när jag är med, skulle inte för mitt liv lämna bort henne och gå hem sedan.

Såklart blir det annorlunda sedan när vi måste jobba, men jag är väldigt tacksam för att vi slipper skola in henne nästa månad, som jag vet många föräldrar inte har något val till.

1 kommentar:

  1. Ja tänk vad Lovisa är social vart det inga rädda barn????
    Hur mycket gillar hon att gå nu har hon snart nött upp fotsulorna???
    Många kramar till er

    SvaraRadera