fredag 18 november 2011

Gnälligt

Dagen har vart ganska så lång, både på gott och ja...mindre gott...

Det är det här med vaccination alltså, jag är ju inte någon stor förespråkare för att vaccinera mot allt.. men har väl böjt mig, dock inte helt frivilligt!

Alice är inte sig lik, alls.. Hoppas verkligen att hon återgår till sitt underbara glada jag snart, vad jag minns blev Lovisa liksom inte sig helt lik efter sin spruta heller - men men. Nu är det gjort och nu hoppas vi att det blir bättre snart!

Middag.. idag ville jag liksom pröva något nytt och lite speciellt, det är ju trots allt fredag!
Blev till att äta lite häst, närmare bestämt hästbiff - mums!! Det ska vi absolut köpa hem igen =)

Nu - natten och sova, hoppas resten av familjen också hade tänkt det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar