söndag 13 november 2011

Natten..

Idag har vi fortsatt firande av pappor!
Hela familjen tog sig en prommis i det krispiga vädret ner till kyrkogården för att säga grattis till min pappa och tjejernas morfar, var väldigt fint där med frost överallt.
Efter lunch tog vi oss upp till gammelmorfar för att fira honom, sedan hem igen och fira pappa J lite mer

För att orka med en vardag imorrn så tar jag och går och lägger mig helt enkelt!

Hoppas att Alice trend håller i sig att sova sig genom hela natten *håller tummarna* De sista nätterna har hon nämligen valt att vakna runt 5 snåret för att äta lite och sedan somna om...

Sömn - desto mindre jag har av den desto mer besatt blir jag av den! ;-)

1 kommentar:

  1. Hoppas ni fick som ni önskade att Alice sovit långe.
    Det är härligt med sömn o Lovisa sover ju så bra.
    Ha en mysig dag.
    Kram från farfars

    SvaraRadera