tisdag 15 november 2011

Vardagslyx

Eftersom pappa J var föräldraledig idag så passade vi på att ha en riktigt härlig dag tillsammans hela familjen!

Vi var ute på prommis, en ganska lång sådan, så lång att jag nu ikväll såg att Lovisa fått blåsor på sina stortår! Stackarn, hon ska nämligen inte alls åka vagn längre - såklart, hon kan ju gå och springa, så varför inte göra det?
Jag sa lite försiktigt har du ont på tårna?
EeEe *skakade på huvudet* och lite bekymrad ut och drog sedan fötterna bort från mig
Men oj, säger jag, du har ju 2 blåsor?!
Lovisa tittar på fötterna och börjar blåsa på dom, tittar på mig och klappar händerna glatt!

Gullungen!

Lunch idag intogs på Hiway Hotell, mycket omtyckt av hela familjen! Anledningen till att vi åt just där är ju för att kussen Nattis har praktik där - dessutom fick vi lite lunchsällskap av henne när vi åt så det var ju förtjusande!


Nattis - som serverade oss!


Lovisa mumsade glatt på majs, ananas, korv och strips!


Mums!


Jag beställde hamburgetallrik..


..och Johan lax.. Anledningen till att han ser lite besviken och sammanbiten ut är för att han inte visste att vi fick beställa från a la carte menyn, utan tog istället dagens husman. Dock fick han trösta sig med halva min mat!
Alice då, jo hon var med , men låg mest och jollrade i sitt skydd! =)

1 kommentar:

  1. Vilken härlig dag ni verkar ha haft.
    Synd om Lovisas fötter hoppas blåsorna snart är borta.
    Laxen verkar god:)
    Kram till er alla

    SvaraRadera