tisdag 21 augusti 2012

Hon går!

Jepp, Alice kryper numera knappt alls!

Härligt värre är det att hon är på benen. Idag var vi på murberget i lekrummet med Tess och hennes barn och vilken skillnad! Alice är mer nöjd och tar sig fram (med lite besvär) ganska enkelt =)

Sedan är det ju det här med overall, jag vet att jag tjatar om detta, men jag var verkligen nööjd över att jag fixat klart detta. Idag hämtade jag ut Lovisas molo overall och vad ser jag - missfärgningar!?
Fy vad tråkigt =( Har mailat babyshops kundtjänst och väntar nu på svar på hur jag ska göra, jag antar skicka tillbaka och få en ny. *suck*
Tur i oturen att jag är ute i good tid iaf.

1 kommentar:

  1. Heja Alice nu får du springa som Lovisa.
    Hoppas mamma kan ordna overallen inför vintern.
    Kram på er

    SvaraRadera