onsdag 22 augusti 2012

Reklamation...

Som tidigare skrevs så skickade jag iväg ett mail igår kväll till babyshop eftersom den Molo overall jag beställt var missfärgad.

Jag skrev som det var och bifogade även en bild på hur fläckarna såg ut, idag fick jag svar.

Det var väldigt trevligt bemötande och informationen var att dom redan hade skickat iväg en ny overall till mig och hoppades att jag skulle bli nöjd.
WOW!
Det var snabb och riktigt bra service - för jag har ju inte ännu skickat tillbaka den overall jag har hemma. Kan inte annat än rekommendera alla att shoppa loss hos Babyshopen, för trots misstag så rättas de till väldigt snabbt och smärtfritt!
Nu väntar jag igen på paket och uppdaterar när jag fått det!

1 kommentar:

  1. Akta bara så ni inte reklamerar flickorna också:)
    Skönt då saker går smidigt att rätta till.
    Hoppas du gjorde fynd idag på klädbytardagen.
    Kram på er

    SvaraRadera