torsdag 25 oktober 2012

Prova nytt!

Efter ett antal nätter med dålig sömn och en fruktansvärd värk i ryggslutet så tog jag mig till en läkare idag..

Inget nytt besked mer än att fortsätter jag ha ont så blir det en röntgen i framtiden, dock trodde han inte det var nödvändigt eftersom han var rätt säker på att det handlade om en foglossning.
Fick med mig ett gäng smärtstillande piller som jag ska prova inatt  - tänk om dom hjälper?
Då kanske jag kan ligga i sängen och kanske till och med sooova =)

Annars är det snöigt ikväll - erkänner att det är lite mysigt, vi har tänt eld och tittar ut på snön som faller..
Självklart längtar jag efter julen! Åhhh, jag vill ju liksom börja nuuuu. Jag vill baka, pynta, sjunga julsånger och komma i stämning helt enkelt!
Åhhh vad det ska bli roligt med jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar