torsdag 4 oktober 2012

Trasigt

Var iväg idag för att kolla ryggen..

Var nästan helt säker på att domen skulle vara "för svag i musklerna" - och så var det..till en viss del!

Efter lite undersökningar visade det sig att jag fortfarande har foglossning, eftersom det förknippas med graviditet måste jag väl tillägga att jag inte är detta! =)
Däremot så trodde hon att jag inte hade hunnit "läka" ihop mellan tjejerna och nu kan det ta sin tid innan jag blir "frisk".

Som vanligt när man är föräldraledig så kan man ju inte bli sjukskriven, eller jo visst kan man, men det är ingenting som jag är särskilt sugen på att strula med.
Dessutom finns ingenting att göra medan jag har ont - suck! Nej, bara att lyfta mindre, ej gå i klackar, ej gå i trappor eller branta backar - ja samma saker som när jag var gravid liksom.

Frågade lite försiktigt om hur lång tid det kan tänkas ta eftersom jag faktiskt ska börja jobba igen, (hemska tanke) och fick till svar att vi kan ju hoppas på att det har gått till sig till nästa år..

Muntert värre!

1 kommentar:

  1. Låter inte så kul men en fördel är att Alice ändå går själv numera.
    Hoppas du är bättre innan du ska börja jobba.
    Kram på er

    SvaraRadera