måndag 18 februari 2013

Förtydligande

Fick nyligen en anonym kommentar om att jag inte skulle se förskolan som något negativt och känner att jag måste förklara lite...

Jag kan med största sannolikhet säga att det inte finns något bättre ställe för mina barn att vara än just deras förskola! Finns ingenting som jag kan klaga på eller tycka att de ska ändra på där utan vi är helnöjda och jag är inte ett dugg oroad över deras tillsyn när jag måste jobba.

MEN, det allra bästa är såklart hemma, tror inte någon förälder tycker annorlunda, utan alla håller nog med mig och vill sina barn det bästa.
Det som jag tycker är jobbigt är att det inte jag som sköter deras tillsyn, det betyder inte att jag tycker förskolan är dålig på något sätt - utan precis som jag skrev tidigare tokgillar jag allt med Stormhatten!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar