fredag 1 februari 2013

Tyst

Har inte uppdaterat på länge och har funderingar på att lägga ner bloggen, i alla fall för en tid framöver.

Livet är förändrat och jag kan inte påstå att det är till det bättre. Jag har börjat jobba och tjejerna har i och med det börjat på förskola - varje dag!
Tror jag har sökt alla lösningar som finns för att kunna undvika detta, men det går helt enkelt inte att undgå, jag måste jobba...
Trots att jag har valt att gå ner i tid så får tjejerna långa dagar på förskolan och jag känner mig usel som inte kan få dagarna att bli bättre!
Att behöva väcka dom tidigt och sedan bara hinna träffa dom några timmar på eftermiddagen/kvällen innan det är tid för nattning är rent ut sagt förjävligt! 

Nej, det här kan omöjligt vara mening med livet - omöjligt!

2 kommentarer:

  1. Ja ledigheten tar tyvärr slut men ni har ju låtit barnen få en fin start i livet.
    Lycka till o njut av helgen.
    Kram på er alla

    SvaraRadera
  2. Visst är det bedrövligt att man ska behöva ha det så här...
    Inte är det roligt att bara få träffa sina barn nån stackars timme om dan innan läggdags och ibland inte ens det.
    Nej det är inte rätt!

    SvaraRadera