söndag 12 september 2010

En vanlig söndag

Igår sov jag ju borta, det gick sisådär - för mig alltså.

För Lovisa och pappa hade det gått toppen! Inga problem alls, men det hade vi inte trott heller.
Jag hade ju sett fram emot att få sova ut en hel natt, men så blev inte fallet =) jag vände och vred mig, det var varmt och kvavt. Vaknade flera gånger och kollade klockan, men men..

Det var ju min första gång hemifrån så jag får väl se det som en mjukstart! Någonting som däremot var helt fantastiskt var att få äta frukost helt ensam - det var värt mycket det!

Jag åkte rätt tidigt från hotellet för att hinna med en sväng på korsmässomarknaden här i stan, där handlades grönsaker och potatis, sökte svamp men hittade ingen alls. Trist värre!

Hann även med att gratta nattis igår, 16 år, inte lite inte!

Nu blir det till att handla en massa!

1 kommentar:

  1. Inte lätt koppla av då man är mamma.
    Hoppas du kan sova bättre senare.
    Kram

    SvaraRadera