torsdag 9 september 2010

Prommis trots allt

Har ju tänkt att jag måste ta mig ut minst en gång om dagen för att röra mig, men även för att Lovisa ska få sig lite luft =)

Så idag blev det en prommis igen, men denna dag gick vi runt haga-området. Träffade på en av våra nya grannar så då surrade vi lite, känns bra att veta ett par st som bor där iaf.

Snart är det dags för oss att åka ner till banken för att låna en nätt summa pengar! Jaja, det är ju bara pengar, försöker att inte tänka för mycket på det för då får man väl kronisk huvudvärk. Som tur är har vi redan betalt handpenning och så, så egentligen har vi än så länge bara betalt med våra egna pengar, men det ändras ju snart som sagt!

Nej, nu måste jag nog kasta i mig lite mat medan lillFlisan sover, så jag kan ge henne middag sen innan pappa J kommer hem och vi ska åka!

2 kommentarer:

  1. Härligt med promenad i solen och kul att ni träffat nya grannarna snart bor ni där också.
    Njut av sommaren som är kvar.
    Kramis från norr

    SvaraRadera
  2. Äsch, lite pengar... vad gör det om hundra år ;)
    Det är lätt värt det bara man får bo i hus faktiskt, även om det för oss är ett tag kvar innan det är färdigt haha

    SvaraRadera