onsdag 29 september 2010

Nu drar mamma

och hemma blir pappa J med underbara Lovisa!

Jag drar iväg en sväng med mamma, moster och kusin ner till Gekås.
Börjar tyvärr ha liiite separationsångest, men det ska förhoppningsvis gå bra ändå, har kramat Lovisa lite extra mycket ikväll så jag ska klara mig till på söndag.

Längesedan det lades upp lite bilder så här kommer det ett urplock!

Min födelsedagstårta! Med reisen-gansch och hallonmousse, täckt med sp



Smörgåstårtan



Glad Lovisa på min födelsedag



Besiktningen av huset, pappa J trotsade sin höjdrädsla och klättrade upp för att kolla taket



Röstade gjorde vi såklart, Lovisa fick följa med!



Lycka är att få äta plommonpuré själv!



Mormor och Lovisa väntar förväntansfullt på att Maggan ska anlända till Midlanda



Såhär vill vi inte att det ska se ut här hemma när mamma är borta...



... utan såhär :)

4 kommentarer:

  1. OJ vilka fina bilder, speciellt där hon äter själv ja det ska bli kul att få åka på en mini semester tillsammans med mina nära å kära.Hoppas vi kan handla mycket å billigt

    SvaraRadera
  2. Håller med momma att bilderna är jättefina.
    Oj vad Lovisa har vuxit på två månader sen vi sågs.
    Hoppas resan går bra och att ni fyndar mycket.Lovisa har säkert det bra med pappa.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder på underbar prinsessa! Man blir alldeles varm och glad i hela själen då man möter hennes blick! kram kram tant a

    SvaraRadera
  4. Vilka fina bilder! Gillar minen hon har i gåstolen =) Attityd redan!

    SvaraRadera