onsdag 15 september 2010

fullt upp

blev det minsann här på eftermiddagen!

Banktanten ringde, hon måste ha våra bankpapper idag, även kontraktet på huset.
Ojoj, snabbt fick jag få i Lovisa maten för att halvspringa ner till banken med dessa, nästan framme och kommer då på att jag glömde ju kontraktet!
Jaja, tänkte att det kanske gick bra ändå, men se de gjorde det inte alls!
Snabbtänkt som man är så kom jag då på att det är närmre att springa in till Ester och få en kopia på kontraktet. Som tur var så var hon inne på kontoret och kunde maila detta till banken - toppen!

Medan vi var där så ringde det en kille och ville ha en visning av vår lägenhet, imorgon!
Kul, men lite stressigt =)
Så snabbt hem för att stöka bort det värsta, som tur var så ringde pappa J och sa att han hade slutat lite tidigare idag och var på väg hem. Kunde inte vara mer lämpligt - så ikväll har vi städat och fejjat lite.

Tack och lov kunde mormor ställa upp som barnvakt imorgon då det är visning, det är nämligen jag som ska visa lägenheten! Vår mäklare har semester och istället för att boka en senare visning med han som kommer imorgon så kunde ju lika gärna jag visa stället!

NU blir det halv åtta hos mig!

Håll tummarna för att det går bra imorrn nu!

1 kommentar:

  1. Oj vad spännande vi håller tummar och tår hoppas allt går i lås:)
    Men chansen finns ju den 23 också.
    Stressa inte så mycket var lugn.
    Kram till er från norr

    SvaraRadera