fredag 12 november 2010

Kritik på en skala 0-10

Ska betygsätta en del företag här i stan efter nyliga kontakter!

Pizzera Pinocchio- Ikväll blev det färdigmat därifrån, stod på hemsidan leverans om 1 timme, dom kom efter 30 min, och dessutom med väldigt god mat =)
Dom får helt klart en 10:a

Hernö Måleri - Vår målare sa igår till mig att det vore bra om jag och Lovisa inte var hemma idag på eftermiddagen eftersom han skulle måla och det skulle lukta illa. Snällt att informera -MEN när vi väl hade hittat ett ställe att vara på (hos Emma & Felix) så visade det sig när vi väl kom hem att inget var gjort!!
Dom gör inget vidare intryck, först börja 2 ½ dag senare än överenskommet, sedan jobba knappt 10 timmar under resterande vecka, för att nu då inte jobbat alls när vi väl tagit oss iväg.
OCH dessutom plastat in vår kamin, så nu står vi här hela helgen utan att kunna elda i huset!
Nej, dom ligger redan på minus, ska prata med dom på måndag för att se hur dom tänkt hinna klart!
Dom får nu en -1

MD ventilation - Tog kontakt med dom en måndag, han jag pratade med kunde inte ringa upp mig utan jag skulle ringa på torsdagen för att komma överens om en tid för konsultation om jobb och pris.
Jag ringer, han kommer - bra! Han kollar runt, säger inga problem. Jag ber honom om en offert på pris och tid, han ska ringa mig.
Detta är nu 2½ vecka sedan och ingen har återkommit till oss varesig via telefon eller brev.
Dom får en 1:a

Nybergs golv - La in matta här i huset innan vi flyttade in. Bad om snabbt jobb och det fick vi verkligen! Han var här och förberedde innan mattan kommit som vi beställt så när den väl kom var det "bara" att sätta in den! Inte alls massa stök eller krångel utan allt gick väldigt smidigt, det enda negativa var att vi själva fick sätta tillbaka trösklarna.
Dom får en 9:a

Såå, det är en del av de företag vi haft kontakt med än så länge.... Listan kommer uppdateras när vi har mer att betygsätta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar