söndag 11 mars 2012

Krasch!

Ja, då var även min reservmobil också trasig!

LillAlice fick tag på den i ett ögonblick när ingen av oss vuxna såg henne..
När jag senare skulle kolla samtal så kunde jag inte göra något alls, tog ut batteriet för att bryta strömmen och då... rinner det något blött ur den... Hrmmm
Alla dessa tänder som Alice får kliar ju - lösning... tugga på mammas mobil!

Japp, då är vi igång igen då för att försöka hitta mig en ny mobil!
Detta med Ajfån.... J är ingen fantast av dem, men har nu blivit erbjuden en sådan av en fantastiskt generös vän så kanske kanske kommer den innanför husväggarna ;-)
Man kan ju iaf prova en... eller?

2 kommentarer:

  1. Jag har en iphone och jag är nöjd med den. Det jag tycker är jobbigt är att itunes inte är direkt användarvänligt.

    SvaraRadera
  2. Aj aj inte bra leka med mobilen bättre äta vanlig mat:)
    Hoppas det löser sej så du får kontakt med yttervärlden igen.
    Kram till er alla

    SvaraRadera