fredag 30 mars 2012

Lite till...

Äter fortfarande inte godis...

minsann!

Hade tänkt mig att klara mig utan det i 100 dagar, är inne på dag nr 80 idag!

Jag vet att det inte alls är mycket för en del där ute, men här inne hos mig - där är det mycket!
Så jag är nöjd och stolt än så länge - för sug, det finns det!

Annars så är vi vidare sjuka...
Alice klarar förkylningen väldigt bra, hon är ganska glad trots allt och äter - även om det inte är allt för mycket.
Lovisa däremot, hon äter inte alls =( Inte en vällingen för kvällen ville hon ha.. Usch vad jobbigt det är, ändå har hon verkligen fått välja precis vad hon vill - till och med glass!
Men inte ens det åt hon... dessutom kräktes hon i natt i hela sin säng för hennes jobbiga hosta =(

Nu håller vi alla tummar för att tjejerna är piggare imorgon!

1 kommentar:

  1. Oj oj vad farfars lider med dom små inte kul alls och ännu sämre då inte ens glass går ner.
    Hoppas dom snart är piggare och kan busa.
    Krya på er.
    Kram

    SvaraRadera