tisdag 6 mars 2012

SMS

Min mobil har gått sönder..

Den var gammal och har gjort sitt, det var en htc av de första modellerna - så nu har jag plockat fram min ännu äldre nokia, vilken modell har jag ingen aning om, men den är vit =)

I alla fall! Någonting som jag glömt bort med de gamla "dumma" mobilerna är hur fruktansvärt snabbt man kan skicka iväg ett sms!?
Fatta hur galet fort det går?! Man kan ju sms i fickan liksom! Nej, jag är inte alls så sugen på att köpa mig en ny smart mobbe igen.
Dessutom, nu går ingen av min dyrbara tid åt till att leka med mobilen heller!

Nja, jag kanske är nöjd med min lilla vita nokia - faktiskt!

2 kommentarer:

  1. Det gamla klassiska sättet att smsa på sitter nog i ryggraden. Jag var ju med gammal telefon ett par dagar i julas och jag tyckte det var jobbigt att hitta punkten (på iphone trycker man två gånger på mellanslag så får man punkt mellanslag) det var ofta det blev två mellanslag...

    SvaraRadera
  2. Farmor glömde skicka o tacka för hågkomsten men gör det idag istället.
    Ja även gamla mobiler duger i brist på annat:)
    Kram

    SvaraRadera