onsdag 27 juni 2012

REA

Hade sedan några dagar planerat in shopping idag - härliga dag!

Polarn och pyret hade idag sin sänkning på den tidigare rean, alltså 50% på den gamla rean och 30% på de nya kläderna. + att man som medlem idag fick ytterligare 10% !

Jag åkte tidigt hemifrån för att vara på plats inne i svall när de öppnade, trodde det skulle vara kö - men (tack vare att) det visade sig att pops server var nere, i och med det hade ingen fått något mail om sänkningen - lycka för mig! Eftersom jag då var helt ensam i butiken och behövde inte alls knuffas eller skynda på min shopping!
På vägen hem var jag tvungen att stanna till i Birsta för att fylla på med lite med kläder - man vet ju aldrig, ibland har ju olika butiker olika utbud =)

Eftermiddagen tillbringades med att bära och stapla ved! Så nu har vi bunkrat upp så vi ska klara oss hela vintern. Eller ja, klarar oss gör vi ju alltid men det är ju extra trevligt att elda kalla dagar..

Här kommer några bilder på lite av fynden!







1 kommentar:

  1. Oj vilka fynd och vilken tur att du fick välja först.
    Vilka mannekänger ni har många kramar till dom.

    SvaraRadera