måndag 24 september 2012

Svosch!

Helgen har passerat och vi har passat på att klippa häcken, vara på 50-års kalas och köpa vinterskor till 50% av familjen!

Dock har denna trevliga helg tyvärr mörkats av min ryggvärk =( Vaknade dessutom med mer ont än någonsin idag efter att igår ha klippt ner häcken... Trodde ju det skulle vara bra att röra sig, men så var inte fallet denna gång - suck!
Mer alvedon och hoppas att värken försvinner till ikväll då jag ska på min virkningskurs!

Annars är måndagen som vanligt, Lovisa ska på sin förskola medan jag och Alice ska ner på staden för att hitta garn till mig =)

2 kommentarer:

  1. Oj vilken helg ni haft hoppas ryggvärken släpper fort.
    Skönt att Alice kan gå själv så du slipper lyfta henne så mycket.
    Kram på er

    SvaraRadera
  2. stackare! om du för magen tål Diklofenak så brukar de vara bra för onda ryggar. kram kram tant a

    SvaraRadera