söndag 9 september 2012

Tant på G!

Helgen har snabbt dragit förbi, J har varit superhändig och tapetserat och donat i köket!

Snart snart hoppas jag att det blir klart - på tisdag kommer glasmästar´n för att göra det sista, iaf så säger dom att dom ska komma då..

Annars har varit ganska behagligt, dagen började alldeles för tidigt, men det rätade ut sig eftersom. Innan kl 10 hade jag hängt undan ett gäng med tvätt, klippt gräsmattan och packat med familjen och var på till Birsta!

Men nu till det roliga - jag ska börja en kvällskurs minsann! Lite egentid där jag ska lära mig att virka, eller lära mig att virka bättre, för lite kan jag =)
Åhh, så skoj det ska bli, sticka och virka heter det, så vem vet, kanske jag lär mig sticka också?

1 kommentar:

  1. vad kul att du ska gå på kurs och virka är aldrig dumt att lära mera av.
    Ha en fin dag.
    Kram

    SvaraRadera