tisdag 18 maj 2010

Ensamma igen

Då har pappa Johan åkt till Sholm igen för att jobba lite och lära sig lite nya saker!

Jag och Lovisa var sugna på att följa med den här gången, men så blev det inte.
Vi är istället hemma och ska passa på att besöka mitt jobb nu när jag har bil här hemma, ska bli riktigt skoj! Var ju längesedan jag var där sist, har tydligen hänt en massa där - får väl se om det är till bättre eller inte...

I helgen kom sommaren! Vi var ute och gick och solade oss =) Äntligen så verkar det ha vänt, för igår var det lika varmt igen och strålande sol. Jag och Lovisa passade på att luncha ute med Sandra, var ju en evighet sedan jag lunchade ut känns det som, men trevligt var det!

Idag får vi se vad vi hittar på här hemma - jag ska iaf klura lite på min shoppinglista! Ska ju nämligen åka till Birsta med Emma på lördag - utan barn!

1 kommentar:

  1. Oj oj är Lovisa och mamma övergivna ett par dagar men pappa kommer snart:)
    Hoppas ni får roligt då ni åker och hälsar på ditt jobb.
    Puss Lovisa på 3 månaders dagen.
    Önskar farfars

    SvaraRadera