måndag 10 maj 2010

Igen!

Längesedan igen, vet inte vad som hänt med mig.. men ska bli bättre på det här!

I veckan har det inte hänt allt för mycket, städat, bakat och vart ute hos Jenny och Manne sväng på mammafika. Eller jo, jag och Lovisa var ju till pappas jobb för att visa upp oss (eller kanske mest Lovisa då).
Skön vecka har det iaf vart eftersom vädret vart rätt bra hela veckan.

I helgen har jag bakat lite, har gett mig på macarons! Trodde de skulle vara lite trixiga att få till, men inte alls - superfina och goda var de minsann.



Nybadad och nöjd!



Gillar inte nappen så den är utspottad - men trots läget så sover hon ändå

3 kommentarer:

  1. Ja det är långt mellan bloggandet nu ,men vet ju att ni har annat för er.Kakorna ser smarriga ut ,hoppas jag hinner smaka ;)

    SvaraRadera
  2. ja du får försöka bli lite bättre på att skriva, man måste ju hållas uppdaterad ;)
    vilka söta bilder! (tycker speciellt om badrocken ;) hah!) hoppas vi ses snart :D kramizar

    SvaraRadera
  3. Oj tror att Lovisa ska bli cirkus prinsessa som är så duktig på att balansera tutten:)
    Kul att se nya bloggar.
    Kram på er

    SvaraRadera