tisdag 11 maj 2010

morgongymnastik och första videon!

Ja, efter rätt många veckor med hela nätters sömn så kom tidigt i morse ett litet bakslag =)

Lovisa tyckte sig vara pigg 02.30, hon vaknade, men inte en tanke på mat då inte, nej hon låg och jollrade och tyckte jag var supertrist som bara tittade ner och gav henne nappen för att sedan sova igen. Inte helt lätt att sova när lillgrynet ligger och bökar och har sig - när klockan var närmare 4 (då hade vi sovit lite till och från) så bestämde jag mig för att prova ge henne lite mat ändå.
Hon åt lite och sedan gjorde jag ett försök till att få henne förstå att det fortfarande var natt - gick sisådär, men hon somnade tillslut och sov lite ofrivilligt fram till strax innan 7.
Tänkte att då måste hon ju vara helslut - men nejnej, lika glad som vanligt! Gohjärtat mitt!

Har hittat såå fina strumpor på nätet (som så klart var slut!), men så fort jag stöter på dom så ska jag slå till!
Så här fina är dom --> klick!

Lovisa fick ligga lite i gymmet här på morgonen för att göra av med lite energi, så nu sover hon faktiskt här bredvid mig - men gissar på att det är en powernap!


2 kommentarer:

  1. Oj så roligt med att se rörliga bilder men snart träffas vi ju på riktigt:)
    Vilka söta små sockar du hittat till Lovisa.
    Kram på er

    SvaraRadera
  2. Naaaw gullegumman =D
    Ett sånt där babygym har vi också...

    SvaraRadera