onsdag 19 maj 2010

Gnäll

Nu var det faktiskt längesedan jag gnällde...

SÅ nu gör jag det, snabbt - som man drar bort ett plåster!

  • För varmt igen - både jag och Lovisa mår inte bäst
  • Ingen tv - mitt sociala umgänge på kvällarna är som bortblåst med comhems jäkla krångel
  • Huvudvärk - behövs inte förklara, ni fattar
  • Godis - var läängesedan det också, godissuget har inte alls vart så starkt sedan Lovisa kom ut, men nu är det såå stort och inget finns hemma!
  • Ingen pappa Johan - såklart saknar jag honom enormt!

4 kommentarer:

  1. åh jag längtar efter lovisa säger tant A

    SvaraRadera
  2. Oj oj så mycket som just nu har gått fel inte så kul att vara själv då.
    Hoppas allt blir bättre nu då Johan kommer i kväll.
    Vi längtar tills vi ses.
    Kram på er

    SvaraRadera
  3. Förstår dej ,men JAG gör så gott jag kan för att vara dej till hjälp, men förstår att du längtar tills ikväll när Johan kommer

    SvaraRadera