lördag 12 juni 2010

Medvetna Lovisa

Jo, nu har nog allt blivit lite medveten om omvärlden och att andra glada människor inte alls är lika bra som mamma och pappa!

Var på kalas idag hos gammelmorfar, där var det rätt många men det brukar inte alls störa flisan inte, men idag - hon grät! Och då menar jag grät, tårarna rann, det hulkades och snorades och såklart även skrik på det.

Det är nog första gången som det blev så påtagligt att hon nu faktiskt väljer den famn hon vill vara i, bra att hon visar framsteg i utvecklingen - men ack så ont det gör i mammahjärtat när hon är ledsen =(

Gårdagen tillbringades rätt många timmar på biblioteket här i stan, då läste vi inte böcker utan snarare åt vi lunchbuffé! Det var mammagänget som valde att träffas för en långlunch, riktigt trevligt och gott. Så gott att jag faktiskt länkar till deras meny! ---> CaféSamba


Snart...snart är det semester för pappa Johan, åhh vad vi längtar!

1 kommentar:

  1. Det var inte bara i Mammahjärtat det gjorde ont ,även i Mormors hjärta gjorde det ont när hon grät även i min famn, men idag när jag hälsade på då var Lovisa lika glad som vanligt när hon satt i min famn ,å det kändes skönt

    SvaraRadera