torsdag 17 juni 2010

Utlovade bilder

Japp så var det dags, efter många pikar och insinuationer, att presentera lite mer bilder på guldklimpen Lovisa... Hon har själv kommenterat dem :)


Såhär ser det ut när man myser med isbjörnen som Farmor och Farfar gav lilla mig. Mycket rolig kompis det!



När man är på kalas hos Gammelmorfar, ja då är man såhär fint klädd och självklart så charmar jag världen med mitt leende.



Mmmm, gott är det med lite smakportioner...



... men det där med hur man ska få den konstiga maten från läpparna ner i magen, det är inte lätt! Tur man får daglig träning numera :)



Men nu ska jag sova lite till, imorgon är det dags att vägas och mätas igen hos de där konstiga stora filurerna på BVC... men åtminstone slipper jag få sprutor den här gången.

3 kommentarer:

  1. Så söt hon är o vad stor hon blivit! Jag hänger ju inte med :( Måste komma ner o hälsa på er snart!!

    SvaraRadera
  2. Hon är ju underbar! Känns som alldeles för länge sen jag tittade in nu. Hoppas allt är bra! kram kram

    SvaraRadera
  3. Oj vilka fina bilder och så fina kläder hon har.
    Inte lätt alls att få maten dit den ska inte ens som vuxen:):)
    Snart ses vi igen vi längtar.
    Kram

    SvaraRadera