torsdag 9 juli 2009

Sjuk och ensam

Tror jag åkte på någon sorts maginfluensa i natt.. Är dålig i magen och illamående, dock hade jag nog vart illamående oavsett maginfluensan.

Men att vara hemma ensam är nog det tråkigaste som finns! Jag har ingen att prata med och det är absolut ingenting att se på på tvn. Fy! Skulle aldrig palla att vara hemma någon längre tid inte, tänkte ett tag kanske göra någon god middag till fästmannen som är och sliter hårt för pengarna, men mådde ännu värre av lukten i köket - så jag blev kvar här i vardagsrummet istället!

Har i och för sig ett möte på banken i eftermiddag så då har jag ju någonting som mål för dagen. Då har jag ju uträttat något iaf!
Vi hoppas på att få lite klarhet i bolån eftersom hus står högt på vår inköpslista nu =)
Dock så finns en utlandssemester med på min lista... bara lite längre ner!
Det skulle vara så roligt att få åka iväg en gång innan vi har familj, bara jag och Johan.. gå på en strand, äta gott och bara mysa med varandra..

Nej, nu ska jag sluta och drömma om underbara, fantastiska resor! Istället ska jag se till att få i mig någon att äta så jag får lite energi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar