tisdag 28 juli 2009

Umeå just nu

Då har semestern startat!
Vi är nu i Umeå och har övernattat på stora hotellet, ska även sova här till imorgon.
Vi kom för ett tag sedan tillbaka till hotellrummet efter en mycket god frukost =) *mums* drack nypressad apelsinjuice tex. bara det är ju lyxigt!

Igår hann vi med att spana in staden lite, åka runt lite i bilen (blev någon form av övningskörning eftersom Johan har en viss förkärlek till bromsen, det har INTE jag, som lätt bli åksjuk då!) *haha*
Nåja, eftermiddagen tillbringades i parken här utanför hotellet på gräset på en filt! Åhh, det är ju underbart med semester, vill ha det jämt tror jag - eller vaddå tror, det vill jag verkligen!
Men nästa sommar - då blir det till att vara ledig hela sommaren!

Kvällen tillbringade vi hos lillebror med sambon Marie, vi åt massor av gott fika och surrade en hel del, mysigt! Blev ditbjudna ikväll också, då ska vi filéa lax och tillaga den med goda tillbehör, ev skulle ett till par äta med oss, dom har en dotter som borde vara runt 2 år nu (tror jag om jag minns rätt) Blir även det mysigt!
Mycket mys även om det inte är fredag ännu =)

Meen, nu ska vi ta och åka iväg och införskaffa oss en GPS och sedan ta en sväng till Gammlia (om det fortfarande är uppehåll då)


Här bor vi, och parken syns lite till vänster där vi låg på filten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar