tisdag 3 november 2009

fler pusselbitar på plats

Idag så har vi fått duschväggarna och maskinerna installerade! Dessutom så borrade Johan upp hatthyllan och en tröskel, så nu är vi verkligen på väg mot målet! =)

Helt underbart att få tvätta upp lite (läs mycket) kläder! Har dessutom så pass mycket plats i klädkammaren att allt kan hängas på tork där, så vi slipper ha den synfältet.
Det komme självklart bilder på hur det ser ut, men eftersom inte foder och lister är på plats så väntar vi med dom.

Har förresten börjat spånat på lite önskejulklappar =)
Något som jag inte skulle säga nej till är Ju-ju-be skötväska! Hittade den faktiskt i lilla Härnösand på lekia idag - på rea! Dessutom den färg jag tycker är snyggast svart/silver.



Eftersom vi gör om hallen så skulle ett nyckelskåp vara trevligt, hade ju ett riktigt fint som jag länge haft, men eftersom det inte bara är jag som har mina nycklar där så passar inte riktigt texten.. Gjorde ett försök till att måla över den, men det resulterade i att texten "reste" sig och syntes liksom ändå.. Hrmm - skaparen till detta skåp skulle ju kunna få göra ett nytt *blink blink* med en ny text tex "Familjens nycklar" eller bara "Nycklar", ja variationerna är ju oändliga!



Sist men inte minst så har vi ju ett toppenerbjudande!
Här ser ni en byrå med tillhörande spegel som säljes till högstbjudande.
Missa inte detta fantastiska erbjudande, utan slå till nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar