fredag 20 november 2009

Fortfarande ensam...

Jepp, här sitter man och väntar på att Johan ska komma hem från sin konferens.

Tycker jag har varit ensam en oändlighet nu, ända sedan igår morse som vi sågs ju. Var första gången som jag sov ensam sedan vi blivit gravida, är inte riktigt mig själv måste jag ju erkänna. Har känt mig lite ömklig och ensam, men snart så är ju älsklingen hemma!

Har inte gjort någon mat ännu, vet inte riktigt vad det kommer bli? Kanske jag kan få dispens ikväll eftersom jag bjöd på tre-rätters förra fredagen =)
Imorgon funderar jag på att baka lite lussebullar! Om det inte råkar vara något annat skoj som kommer i vägen alltså.
Helg är ju underbart, ska njuta hela helgen av att bara INTE behöva renovera, utan bara pyssla!

1 kommentar:

  1. Hej kul att ni får en mysar helg och kanske bara vara:)
    Jag har också tänkt att baka lussebullar i morron.
    Hoppas Johan snart är hemma hos dej han läntar nog minst lika mycke.)
    Kram

    SvaraRadera