tisdag 10 november 2009

Tvåsiffrigt

Då var man nere på 98 dagar kvar då!

Inte alls så länge kvar känns det som, börjar nästan sörja magen redan. Längtar efter att få träffa bebisen - men jag gillar verkligen att vara gravid! Kommer på mig själv rätt ofta med att gå och "smeka" magen =)

Var på extra provtagning igår hos BM, var inte lika positiva svar den här gången inte.. ska tillbaka på torsdag för en glukosbelastning, sedan skickades mina prover vidare för det visade sig vara protein i urinen..Hrmmm.. Typiskt! Jag som för övrigt mår så bra, inte ens höften krånglar ju just nu!

Jaja, bara att hoppas på att nästa provtagning går bättre!

3 kommentarer:

  1. Aj då inte bra att få såna besvär hoppas det var tillfälligt.
    Visst är det härligt med babysmagen kul att prata med den:)
    Håller tummarna på bättring på proverna.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Håller både tummar å tår att proverna är bättre på Torsdag

    SvaraRadera
  3. Jag saknar att vara gravid, men samtidigt är det underbart att ha honom här. Jag tänkte ge dig ett tips för att slippa att bli kall om magen (vet inte om du lider av det, jag gjorde det iaf). Jag sydde en tub av fleece som jag hade över höfterna och upp på magen. Varmt och skönt!

    SvaraRadera