torsdag 12 november 2009

Fudge x 2

Har börjat med julbaket här hemma =) Äntligen, som jag har längtat!

Började faktiskt redan igår kväll med en sats daim och snickers, idag blev det två olika sorters fudge - varav en som var ett helt nytt recept - men underbart!
Så just nu har jag en ny julgodis favorit, kola/vanilj fudge!
Problem med detta, vi har för liten frys! Måste nog flörta med mammsen om jag får hyra in några lådor där!

Kanterna från kola/vanilj fudgen! (som man får smaka på)


Anledningen till jag överhuvudtaget vågade smaka på smarret var pga att mina sockervärden var bra idag! Sköönt, men är nog bra att få sig en tankeställare ang kosten.
Har i ärlighetens namn blivit en eller tjugo middagar för mycket som bytts ut mot gröt, dessutom så slarvar jag med hur många mål mat jag äter om dagen, nu när jag inte mår illa längre så glömmer jag liksom bort det. Men nu ska det bli lite ordning på det minsann!

2 kommentarer:

  1. det där skulle jag gärna provsmaka=)
    kram anna

    SvaraRadera
  2. vad gott de där lät! Kanske man kan få receptet? :)

    SvaraRadera