måndag 4 januari 2010

2010 och nästan vardag..

Obs! Mamma Sara som skrivit detta, inte Pappa Johan :)

Ja, nyårsafton/jul nr:2 vart ju helt fantastisk!

Vi var med moster m familj, min familj, morfar och även en "god vän" familj. Det åts väldigt god mat, delades ut väldigt fina julklappar och även den sociala biten var på toppnivå! =)
Hade tänkt lägga in lite bilder från festdagen, men det får bli senare nu när jag inte orkar gå och hämta kameran =)

Nyårsdagen tillbringades även den uppe hos Fjelds, vi åt rester och spelade lite wii och passade på att prata lite mer, blir ju lätt intensivt när man är så många, så då passade ju denna dagen perfekt till lite mer mysstämmning!

Här hemma har vi börjat plocka bort julen, är ju inte ett jättefan av prydnadssaker, så nu har tomtar och annat pynt fått plats i kartongerna igen. Dock har vi kvar ljusstakar och gardiner ett tag till.
Börjar ju få lite lite småbråttom med att få det iordning här hemma, egentligen så kan man ju säga att det nu bara är ca 1 månad kvar, sedan måste vi vara beredda på att bebisen vill ut.
Ganska snart måste vi ta oss en tripp ner till Birsta för att köpa skötbordet, för vad jag vill minnas är det det enda som saknas nu, eller jo, vaggan och vagnen som står hos Fjelds ska vi ju hämta hem, men det är ju bara att hämta =)

Ringde idag och bokade tid för en visning av förlossningen i Sollefteå, vi får komma redan på torsdag, ska bli spännande! Har ju bara goda erfarenheter av Sollefteås sjukhus, så det borde ju vara ett trevligt besök.

2 kommentarer:

  1. men herre gud ska ni få barn i sollefteå? Jag som redan tänkt komma tjuvkika när ni trodde jag skulle ha kommit till hotellet=) långnäsa på mig!

    SvaraRadera
  2. Oj är julen redan slut här far den bort på lördag o söndag.
    Lycka till då ni far till Sollefteå och kollar.
    Tänk snart blir det födsel jättekul.

    SvaraRadera