lördag 23 januari 2010

Dags att börja gissa på BF!

Ja, nu börjar det dra ihop sig lite och efter lite gissningar från omgivningen så är det dags att rösta på när ni tror bebisen kommer komma ut till oss! {#lang_emotions_smile}

Lite fakta att beakta innan ni röstar då -

  • Beräknad födsel (BF) efter mätningar på ultraljudet 16 feb
  • BF enligt min egen uträkning 22 feb
  • Blodtryck 107/58
  • Sammandragningar - varje dag/natt i snart 1 vecka, dock oregelbundna
  • Huvudet fixerat sedan minst 2 veckor tillbaka

Sedan tror jag inte det är så mycket mer fakta som behövs, annars får ni fråga så svarar jag så gärna.

Så sätt igång och gissa nu (omröstningen finns till vänster om texten under bebisnedräkningen), så ska jag ta mig för att laga lite middag!

4 kommentarer:

  1. Mormors lilla älskling tror jag kommer på Alla Hjärtans Dag,

    SvaraRadera
  2. 29 februari ;)

    Nej jag skojar bara, tror också 14 februari =D

    SvaraRadera
  3. Farmors lilla älskling tror jag kommer på farfars födelsedag.

    SvaraRadera
  4. Jag tror att det blir 11 dagar före beräknad tid och det blir på en torsdag....

    SvaraRadera