tisdag 19 januari 2010

Morötter hjälper inte!


Försöker verkligen motstå mitt enorma sug efter onyttigheter - men det verkar inte alls fungera!

Morötter har fungerat rätt bra hitintills, men nu börjar effekten avta och kroppen bara skriker efter isglass & något helt nytt för mig (under graviditeten iaf) - nämligen choklad.

Råkade ju äta upp Johans choklad sist, så jag köpte ny till honom som nu ligger i skafferiet, tror det ska bli dagens mål: att inte äta upp Johans nyinköpta choklad!
*svårt*

4 kommentarer:

  1. Halvfrusna hallon tycker jag är gott. Annars är det bra att köpa hem massa frukt och ha i en skål på bordet. Både snyggt och nyttigt.

    Men jag måste slå ett slag för smoothies. Frusna hallon/jordgubbar/blåbär/mango och 1-2 dl mjölk som mixas med stavmixer. Smaka av med lite socker och häll upp i ett högt glas och drick med sugrör. (de där tjockare sugrören från exempelvis max, jag brukar stjäla där)

    SvaraRadera
  2. Aj aj synd att morötter inte hjälper längre:):)
    Johan låter dej säkert äta upp chokladen han är rätt snäll:):)
    Hoppas du mår bättre snart.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Klart att du ska ha choklad sara om det är de du vill ha :) Man måste unna sig lite, haha!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Håller med Helen ;)
    Kroppen håller på att ladda nu vettu så då får man äta precis det man är sugen på hehe =P

    Kramkram

    SvaraRadera