söndag 31 januari 2010

Läänge sedan!

Har vart dålig på att uppdatera bloggen, men ska bli bättre ordning på det nu när det blir februari och bf närmar sig!

Tänkte göra så att jag eller Johan skriver varje dag, om ens bara några rader, så att inte alla behöver ringa och kolla om det hänt något. Har vi skrivit något så innebär alltså detta att vi fortfarande är hemma och väntar {#lang_emotions_wink}

Helgen har snabbt gått förbi där vi pysslat lite här hemma och packat klart bb-väskan!
Igår var jag iväg på tjejmiddag med ett gäng tjejer, trodde inte skulle orka hela kvällen, men jag var ute ändå till midnatt minsann! Fick toppengod mat och riktigt trevligt sällskap, så det görs gärna om framöver, lovade att jag skulle bjuda igen, men får se när det tillfället ges =)

I och med att jag var borta igår kväll fick Johan sig lite ensamtid - så jag tror han tyckte det var en rätt trevlig kväll för honom med. Kunna sitta i lugn och ro i soffan och inte höra mig klaga på att det gör ont, jag är törstig, jag är svullen och ja, helt enkelt vara Sarafri ett tag!

Ska idag försöka slänga ihop något fikabröd till mammorna som kommer imorgon och ska hälsa på, vet inte riktigt vad det blir, men kanske något matbröd(?) Så svårt att välja något.
Jag som annars gärna bullar upp ordenligt, och som dessutom älskar att baka! Tror dock att jag får minska på arbetet om jag ska hinna och orka bli klar idag..

1 kommentar:

  1. Jag tror att Johan saknade dej mycket i går.
    Vad bra att du har packat väskan man vet aldrig när det blir att fara.
    Blev det något bak i dag??
    Jag bakade också.
    Kram på er

    SvaraRadera