måndag 1 februari 2010

Fika en måndag

Inte en dålig start på veckan inte, utan har nyss haft mammorna här på fikabesök!

Alltid roligt att prata med med vänner som har samma pinsamma åkommor som en själv {#lang_emotions_tongue_out}
Blir spännande att se vem av oss som får först -en som ska få slutet på feb. och två tjejer som har samma bf som mig, tror definitivt att jag blir sist av dom som har samma bf som mig.
En har redan förvärkar och den andra har redan börjat öppna sig, hrmmm, undra när det blir dags?
Hade ju massor av sammandragningar för bara någon vecka sedan, dessa har helt avtagit och jag känner att förlossningen är låångt borta - tyvärr. Annars är inget inbokat i helgen så då skulle det ju passa rätt ok!

Som vanligt så snöar det här hemma (verkar vara det enda väder som finns) plus att det är svinkallt! -25 Trodde det här vädret var färdigt liksom, speciellt nu eftersom min jacka numera inte går att stänga.
Ja, allt tyder på att det vore bra om bebisen ville titta ut snart!

1 kommentar:

  1. Va kul att du fått träffa mammorna:)
    På torsdag blir en bra dag att åka till BB säger farfar:)
    Nu väntar även vi på våren.

    SvaraRadera