söndag 7 februari 2010

Nere på ental..

Ja, nedräkningen pågår som vanligt - är nu nere på 9.

Känns som om nio dagar inte är något alls med tanke på hur länge jag gått omkring med lilla bebisen i mig, men nu är det nio låånga dagar kvar.
..och vad händer när nio dagar gått, kommer jag bli tokig då om bebisen inte vill ut?
Nej, från och med den 16 måste det vara något inbokat varje dag så jag inte bara sitter hemma och letar efter tecken att det är på G.

Idag har vi haft lite besök av mamma iaf, var trevligt! Annars har ju dagen varit helt underbar!! Sol i massor och töväder - det gillas skarpt!
Det är när det är så här fina dagar som jag längtar till att få vara hemma med bebisen och bara mysa och gå med vagnen!

Nej, nu är det dags för middag - lika bra att vagga in till köket och sätta igång så det blir något gjort {#lang_emotions_tongue_out}

1 kommentar:

  1. jag ska va ledig mycket under och innan os. Vi kanske kan hinna ses innan älskade bäbisen kommer? kram anna

    SvaraRadera